2008-01-26

Eftermiddag i Lycka

Idag var vi bjudna på middag i Lycka hos familjen Björkman/Quist.
Det var länge sedan vi lyckades få till en stund tillsammans, så länge sedan att julklapparna till dem blev utdelade nu :-)
Fredrik lagade till en komplett trerättersmiddag, inklusive nybakat suveränt bröd till. Undertecknad åt så jag knappt orkade röra mig efteråt, för allt var tokgott (och jag missade att det skulle bli efterrätt också)!
Men hur roligt det än är att låta barnen leka och stoja så är det hög tid att vi fyra vuxna får en mysig middag tillsammans utan just lek och stoj från de små. Vi kan hålla låda så det räcker själva!

Just ja, jag hann göra lite nytta också innan vi for iväg. Flisade en vagn ved, men förutom att flisförrådet blev fullt så upptäckte jag än en gång vilken katastrofal dålig kondis jag har! Nästan så man skäms. Undrar när man ska få ändan ur och börja träna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar