2008-07-16

Bra dag

Förvisso har jag bara varit på några få ställen och jobbat idag, men jag lyckades lösa ett problem som jag inte lyckats med tidigare gånger jag varit hos just den här kunden. Att lyckas är en ganska trevlig känsla! ;-)

Jag jobbade som sagt idag, men resten av min familj och besökarna åkte till Söderhamn idag och handlade. Det blev en cykel åt Anton, så nu slipper han trampa omkring som en galning på sin lilla trehjuling! Fast känner jag honom så kommer han nog inte att släppa taget om den så här på direkten ändå...

Har förresten jobbat hårt på eftermiddagen idag, men då här hemma på åkern. Pappas hö hade hunnit bli torrt och det var dags att få in alla höbalar. Bära, bära, bära, kasta upp på vagnen, bära en till osv... Konstigt att regnet inte kom tidigare bara, nu hann vi precis få in vagnen innan det började vräka ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar