2008-08-28

Sommaren slut nu?

Det känns som hösten har kommit - och det med besked.
Bara några futtiga grader varmt, regn och halvstorm.

Nästan så man kan tro att det är svensk midsommar...

I morrn bär det av till Falun för min del, ska typ temporärt ta över ett lite större system där från en kille som slutar på vårt kontor i Borlänge. Nog för att jag fortfarande tycker om att åka bil, men det är lite väl långt att åka.
Nåja, det dröjer förhoppningsvis innan jag behöver åka dit efter den här gången.
Däremot ska jag till Stockholm 9-11 september. Ska äntligen få gå en kurs, så snart kanske man begriper vad man håller på med om dagarna också! ;-) Förutom att bli smart har jag också tänkt mig att våldgästa min syster och Theres i Uppsala när jag ändå passerar. Så syrran, laga något gott till torsdag eftermiddag, för då är jag hungrig! Och Theres, mja, restaurang kanske istället, eller håller Niklas ordning på hemmet? *flinar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar